Pages

Sunday, November 4, 2012

iTextmm Keyboard & ZawgyiFont Apk




ဒီေကာင္ေလးကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ android phone ေတြအတြက္ ကီးဘုတ္ေလးပါ က်ေနာ္ font ကိုပါတခါတည္းတြဲတင္ေပးထားပါ တယ္ က်ေနာ္တို႔ ဂ်ီေတာ့မွာေရာ အင္တာနက္မွာပါ ေဇာ္ဂ်ီေဖာင့္ ေလးေတြေပၚဖို႔ ဒီေကာင္ေလးကိုတင္ေပးလိုက္တာပါ တခ်ိဳ႕လည္း
ရွိၿပီးသားျဖစ္မွာပါ က်ေနာ္တင္ေပးလိုက္တဲ့ေကာင္ေလးက ေဖာင့္ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ sony android ေတြမွာသံုးလို႔မရပါဘူး သိေအာင္ႀကိဳေျပာထားတာပါ ေတာ္ၾကာေဒါင္းၿပီးမွသံုးလို႔မရဘူးဆိုရင္
အခ်ိန္ကုန္တာေပါ့ ကီးဘုတ္နဲ႔ ေဖာင့္ေျပာင္းနည္းကိုေတာ့အားလံုးပဲ သိၿပီးသားျဖစ္မွာပါ မသိတဲ့သူေတြအတြက္ကေတာ့က်ေနာ္မွ ပဲေဖာင့္ေျပာင္းနည္းကိုပံုနဲ႔တင္ေပးပါ့မယ္ ကဲေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဒါေလးပဲယူထားလိုက္ပါဦး.....
download
mediafire    filecloud 

No comments:

Post a Comment