Pages

Tuesday, October 30, 2012

Adobe Photoshop CS 6

CS 6 အတြက္က်ေနာ္ portable ေလးကိုေတာ့ တင္ေပးၿပီးပါ ၿပီ အခု
ဒီေကာင္ေလးကေတာ့ install file ေလးပါ ဖိုင္ဆိုဒ္ကနည္းနည္းၾကီးတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ ဖိုင္ခြဲၿပီးတင္ေပးထားပါတယ္  က်ေနာ္ကေတာ့တင္ေပးလုိက္တာပါပဲ download လုပ္ႏိုင္မလုပ္ႏိုင္ကေတာ့သူငယ္ခ်င္းတို႔တာဝန္ေပါ့
ကဲလိုခ်င္ရင္ေတာ့ ေအာက္မွာ ယူလိုက္ပါ..file ကိုျပန္ဆက္ဖို႔အတြက္ကေတာ့က်ေနာ္တို႔ hj split ေလးကိုေတာ့လိုပါလိမ့္မယ္ hj split ကိုက်ေနာ္တင္ေပးၿပီးသားပါ ဘယ္လိုဆက္ရမယ္ဆိုတာကေတာ့ အားလံုးပဲသိၿပီးျဖစ္လိမ့္မယ္ထင္လို႔ က်ေနာ္ရွင္းမျပေတာ့ပါဘူး ကဲ download ေလးလုပ္လိုက္ရေအာင္ပါ

 download filecloud
part-1  part-2  part-3  part-4  part-5  part-6 
part-7  part-8  part-9  part-10

No comments:

Post a Comment